ویندوز سنتر

ساخت وبلاگ

یکی دیگر از اپلیکیشن های مترجم قدرتمند Translator مایکروسافت است. قابلیت جدیدی که مایکروسافت به این اپلیکیشن اضافه کرده باعث قدرتمند تر شدن آن شده است که البته بستگی به گوشی شما دارد که قابلیت استفاده از آن را داشته باشد. این قابلیت در نسخه ی اندرویدی این اپلیکیشن اضافه گردیده است و اندرویدی ها می توانند از آن استفاده کنند. برای بررسی بیشتر موضوع با سایت تحلیلی خبری ویندوز سنتر همراه باشید.

مایکروسافت با به بکار بردن موتور های وب اسکایپ در این اپلیکیشن امکان استفاده آفلاین آن را برای کاربران اندرویدی فراهم کرده است. برای اینکار نیاز است که یک پکیج های زبان های چینی ، ایتالیایی ، روسی اسپانیایی و … را از درون برنامه دانلود کنید و بر روی اپلیکیشن فعال کنید. مایکروسافت اعلام کرده است که بزودی زبان های بیشتری اضافه می گردد.


نظر شما کاربران سایت ویندوز سنتر در مورد این مطلب چیست؟

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

- - , .

ویندوز سنتر ...
ما را در سایت ویندوز سنتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار center2ray بازدید : 249 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 19:38

مایکروسافت امروز آپدیت کوچکی را برای Glance Screen در ویندوز 10 موبایل منتشر کرد. متاسفانه همراه این بروز رسانی، لیست تغییرات صورت گرفته در آن منتشر نشده است و بنابراین حدس ما این است که در این آپدیت قابلیت جدیدی اضافه نشده است و تنها باگ های برنامه برطرف شده است.

این احتمال هم وجود دارد که این آپدیت موجب بهبود عملکرد قابلیت گلنس در گوشی تازه معرفی شده ی لومیا 650 بشود. البته ما مشکلی با قابلیت گلنس در گوشی لومیا 650 نداشته ایم، اما ممکن است که در بروز رسانی اخیر میزان مصرف باتری توسط قابلیت گلنس، بهبود داده شده باشد.

آخرین بروز رسانی عرضه شده برای Glance Screen در حال حاضر در استور ویندوز در دسترس قرار دارد و برای دریافت آن می توانید به استور مراجعه کنید و یا اینکه از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

به نظر شما تغییرات صورت گرفته در Glance Screen شامل چه مواردی است؟ آیا متوجه تغییری شده اید؟

پسندیدم(3)نپسندیدم(0)

- - , .

ویندوز سنتر ...
ما را در سایت ویندوز سنتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار center2ray بازدید : 332 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 19:38

مایکروسافت اخیرا بیلد جدید ویندوز 10 موبایل را با شماره ی 10586.107 برای گوشی های جدید لومیا که در برنامه ی اینسایدر نیز عضو نبودند، منتشر کرده است و حالا خیلی ها امیدوارند که همین بیلد به عنوان بروز رسانی نهایی برای گوشی های مبتنی بر ویندوز فون 8.1 نیز عرضه شود.

اما یکی از تغییرات مهمی که بیلد جدید با خود به همراه دارد، بهبود در قسمت قابلیت ویندوز هلو است. در حال حاضر به نظر می رسد که ویندوز هلو نسبت به قبل از بروز رسانی بسیار بهتر عمل می کند. بر روی گوشی لومیا 950 ایکس ال ما، ویندوز هلو در بیلد جدید بسیار بهتر شده است، البته همچنان موارد عدم شناسایی، مخصوصا در هنگام راه رفتن و حرکت وجود دارد، اما به طور کلی، تعداد دفعات این مسئله بسیار کمتر شده است.

البته در بعضی از موارد، برای بهره بردن از بهبود های صورت گرفته در ویندوز هلو، نیاز به انجام ریست خواهید داشت. علی رغم اینکه این بروز رسانی از طریق قسمت آپدیت ویندوز در دسترس است، با این حال انجام ریست در بسیاری از موارد می تواند سودمند باشد.

قابلیت ویندوز هلو، به صورت اختصاصی تنها در گوشی های پرچمدار لومیا 950 و 950 ایکس ال در دسترس می باشد و به کاربران این اجازه را می دهد تا از طریق اسکن کردن عنبیه به گوشی خود دسترسی داشته باشند. این روش در حال حاضر یکی از کارآمدترین روش ها به حساب می آید و امکان دور زدن آن وجود ندارد.

آیا شما هم متوجه بهبود در عملکرد ویندوز هلو شده اید؟

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

- - , .

ویندوز سنتر ...
ما را در سایت ویندوز سنتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار center2ray بازدید : 268 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 19:38

بیل گیتس در دوران نوجوانی یک گیک تمام عیار بود. البته نیازی به گفتن نیست که گیک بودن زیاد هم بد نیست و موسس مایکروسافت کسی است که این را بهتر از هرکسی می داند همانطور که او به پولدار ترین فرد در جهان تبدیل شد. در ادامه با ویندوز سنتر همراه باشید.

او در یک مصاحبه با BBC عنوان کرد که به همراه دوستش Paul Allen کسی که بعدا در ساخت مایکروسافت به بیل کمک کرد کامپیوتر مدرسه را هک  می کردند تا بتوانند با دختران مدرسه دوست شوند. او می گوید درست است که این کار باعث می شد به آن ها نزدیک شوم ولی باز هم برای صحبت کردن با آن ها مشکل داشتم.

ولی حد اقل آن ها اونجا بودند.

در واقع کاری که او و آلن انجام می دادند این بود که کامپیوتر مدرسه را هک  می کردند و کلاس های خود را طوری تنظیم می کردند که تنها پسری باشند که در کلاس وجود داشتند و البته زیباترین دختر ها در کنار آن ها می نشستند.

منو پاول برنامه کلاسی را تغییر می دادیم. متاسفانه او 2 سال از من جلوتر بود و زودتر به کالیج رفت. پس من تنها کسی بودم که از هم نشینی با دختران زیبا لذت می بردم.

در واقع اینجوری نبود که من بتونم باهاشون حرف بزنم همین که که اون ها اونجا بودند خودش پیشرفت زیادی بود. البته وقتی وارد دانشگاه هاروارد شدم بیشتر اجتماعی شدم و راحت تر می تونستم با دخترا حرف بزنم.

به هر حال همه چیز برای او به خوبی گذشت تا اینکه او در سال 1986 همسر فعلیش Melinda را در شرکتش استخدام کرد و در سال 1994 با هم ازدواج کردند.

Microsoft-y-Windows-1.0

اما حالا از شما کاربران ویندوز سنتر دعوت می کنم ویدئویی را ببینید که بیل گیتس به همراه Steve Ballmer در مراسم عرضه ویندوز 95 می رقصند. البته وقتی شما بفهمید که قرار است پولدار ترین فرد در دنیا با 79.2 میلیارد دلار سرمایه باشید جلوی هزاران نفر بهتر از این نمی توانید برقصید به خصوص وقتی کسی مثل Steve Ballmer در کنار شما باشد کسی که در همه کار متخصص است.


آیا شما کاربران ویندوز سنتر هم تا به حال برای دوستی با کسی دست به همچین کار هایی زده اید؟ از تجربیات خود به ما بگویید.

پسندیدم(8)نپسندیدم(1)

- - , .

ویندوز سنتر ...
ما را در سایت ویندوز سنتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار center2ray بازدید : 260 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 18:15

مایکروسافت امروز بیلد 10586.107 را برای دارندگان Lumia 950 XL, 950,550 منتشر کرد. اگر شما یکی از این گوشی ها را دارید با چک کردن برای آخرین به روز رسانی می توانید این بیلد را دریافت کنید. البته ممکن است بعضی از رام ها این آپدیت را فعلا دریافت نکنند.

این بیلد قابلیت جدیدی ندارد و فقط بعضی از مشکلات بر طرف شده است.

  • مشکل اینکه بعضی از مواقع کاشی در صفحه استارت غیب می شد
  • در قسمت Narrator زبان های دیگری اضافه شده است و می تواند به چندین زبان حرف بزند
  • بهبود در قسمت BitLockerDevice Encryption

برای دانلود آخرین بیلد از این مسیر می توانید به آپدیت جدید دسترسی پیدا کنید.

Settings > Update & Security و گزینه check for updates را بزنید.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

- - , .

ویندوز سنتر ...
ما را در سایت ویندوز سنتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار center2ray بازدید : 321 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 18:15

آخرین گوشی لومیای مایکروسافت قرار بود عرضه شود که طبق وعده ی مایکروسافت در تاریخ 15 فوریه 2016 (۲۶ بهمن ۱۳۹۴) به صورت رسمی ارائه شد و در برخی از کشور های مختلف مورد فروش قرار گرفت. این گوشی به صورت رسمی با قیمت 200 دلار حدود 640 هزار تومان عرضه شد که قطعا مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار می گیرد. این گوشی دارای طراحی بسیار زیبا و عالی ساخته شده است که به جرات می توان گفت جزو زیباترین گوشی های این شرکت می باشد. در کل این گوشی از نظر ظاهری واقعا زیباست و برای کاربری که گوشی زیر 700 هزار تومان بخواهد خریداری کند بعد از گوشی مایکروسافت لومیا 640 بهترین گزینه است. برای بررسی جزئیات بیشتر این گوشی با سایت تحلیلی خبری ویندوز سنتر همراه باشید.

این گوشی از لحاظ زیبایی واقعا عالی ساخته شده و مایکروسافت هم از این گوشی بسیار تعریف کرد. دقیقا هم زمان با ارائه ی رسمی گوشی مایکروسافت گفت:

این گوشی واقعا زیباست و نسبت به هزینه ای که کاربر پرداخت می کند گوشی عالی با بالاترین کیفیت ساخت را بدست می آورد. صفحه نمایش 5 اینچی این گوشی واقعا عالیست و روشن و کاملا واضح می باشد. رنگ بندی گوشی به بهترین نحو ساخته شده که یکی از زیباترین گوشی های ساخت مایکروسافت می باشد. باتری قابل تعویض ، دور فلزی گوشی و … از ویژگی های خوب این گوشی می باشد. چیزی که ما به آن اعتقاد داریم مشتریان از این گوشی باریک لذت خواهند برد ما به ساختن این گوشی افتخار می کنیم.

00 (9)

مایکروسافت این گوشی را یک گوشی مخصوص بیزینس من ها می داند به این دلیل که در این گوشی نسخه ی آفیس نصب شده است که کاربران می توانند در هر مکان از آن استفاده کنند. همچنین امثال برادران گذشته ی خود همه ی موارد جانبی از قبیل کورتانا ، فضای ابری وان درایو ، اوت لوک و … را دارا می باشد که نسبت به قیمت واقعا عالیست. این گوشی را به کاربرانی که به دنبال یک گوشی خوب و عالی هستند پیشنهاد می کنیم این گوشی عالی را از دست ندهند.

صفحه نمایش:

مایکروسافت سعی کرده است صفحه نمایش این گوشی را حد سایز استاندارد بسازد. صفحه نمایش این گوشی 5 اینچی 1280 در 720 با کیفیت HD720 و 16 میلیون رنگ و تراکم پیکسلی 297 ppi ساخته شده است. برخی از گوشی های مایکروسافت لومیا دارای صفحه نمایش AMOLED هستند که کیفیت ضعیف تری از صفحه نمایش OLED دارند ، اما صفحه نمایش این گوشی از OLED از نوع ClearBlack می باشد که برایتان یک صفحه بسیار روشن و با کیفیت به نمایش می گذارد. همچمین صفحه نمایش این گوشی از با یک نوع محافظ به نام گوریلا گلس پوشیده شده است که از صفحه نمایش محافظت کند. صفحه نمایش گوشی از طیف رنگی NTSC پشتیبانی خواهد کرد و به این صورت که زاویه دید بالایی خواهد داشت. این صفحه نمایش مجهز به تکنولوژی 2.5D می باشد که کیفیت تصاویر و ویدیو ها را به بهترین نحو برایتان به نمایش بگذارد. یک مزیت خوب دیگری که شرکت مایکروسافت در این گوشی بکار نبرده است فناوری IPS می باشد و چند لمسی می باشد.

ویزگی های دیگر این صفحه نمایش به شرح زیر است:

  • کنترل روشنایی
  • مشاهده عالی صفحه در برابر نور خورشید
  • صفحه ی شیشه ای جهت تمیز کردن آسان
  • حالت روشنایی اتوماتیک ، کم ، متوسط و بالا
  • زاویه دید گسترده
  • شیشه ای مقاوم در برابر خراش
  • خازنی چند لمسی

00 (2)

سیستم عامل گوشی Microsoft Lumia 650 :

معمولا هر گوشی که ارائه می شود آخرین نسخه ی ویندوز نصب گردیده است. به عنوان مثال برای گوشی های لومیا 950 و 550 به صورت پیش فرض ویندوز 10 موبایل پیش نمایش نصب بود و این گوشی جدید هم به دلیل اینکه در آستانه ارائه شدن سیستم عامل ویندوز 10 موبایل هستیم ، سیستم عامل پیش فرض این گوشی ویندوز 10 موبایل در نظر گرفته شده است که دیگر نیازی به ارتقا آن نیست البته بزودی ویندوز 10 موبایل رسمی که ارائه شد نیاز است آین آپدیت را دریافت و بر روی گوشی خود نصب نمایید.

پردازنده:

Microsoft LUMIA 650 همانند بعضی از گوشی های لومیا در این گوشی از پردازنده ی قدرتمند Qualcomm استفاده شده است. در این گوشی پردازنده ی Qualcomm Snapdragon 212 بکار برده شده که این پردازنده هم بسیار خوب و قدرتمند عمل می کند. این پردازنده چهار هسته ای می باشد و فرکانس پردازنده ی مرکزی آن 1.3 گیگاهرتز از نوع Cortex-A7 و همچنین در این گوشی از پردازنده ی گرافیکی Adreno 305 استفاده شده است که حتی به مراتب می توان گفت از گوشی جدید مایکروسافت لومیا 550 و 735 هم قدرتمند تر عمل می کند.

00 (1)

حافظه گوشی :

از نظر حافظه طراحان گوشی گزینه ی مناسبی برایش در نظر گرفته اند. حافظه ی داخلی Microsoft Lumia 650 به مقدار 16 گیگابایت می باشد و قابل ارتقا به وسیله ی کارت حافظه ی microSD می باشد. دیگر نگران حافظه نباشید به این دلیل که این گوشی قدرت آن را دارد که تا حجم 200 گیگابایت را پشتیبانی کند. البته توجه داشته باشید که مایکروسافت علاوه بر آن برای این گوشی، وان درایو هم در نظر گرفته است که حجم دیگری هم می توانید داشته باشید. همچنین در این گوشی از RAM یک گیگابایتی استفاده شده است.

دوربین:

  • دوربین پشت:

یکی از دیگر موارد مهم یک گوشی دوربین آن است و بر خلاف دو گوشی قبلی مایکروسافت یعنی لومیا 950 و لومیا 550 این گوشی مجهز به لنز قدرتمند زایس نمی باشد که دوربین آن را نسبت به دو گوشی قبلی این شرکت ضعیف تر کرده است. دوربین این گوشی مناسب است و اگر به دنبال گوشی هستید که دوربین متوسطی داشته باشد گوشی لومیا 650 بهترین گزینه است. دوربین این گوشی 8.0 مگاپیکسل می باشد. سایز سنسور دوربین 1/4 اینج است و از گوشی های قبلی مانند 735 یا 535 کمی بهتر می باشد. دوربین فیلم برداری گوشی می تواند در کیفیت های 720p پیکسل در اندازه ی 1280 در 720 پیکسل با 30 فریم بر ثانیه برایتان فیلم برداری می کند. این دوربین مجهز به فوکوس خودکار و فوکوس لمسی و قابلیت زوم تا 4x دارد. قابلیت خوبی که دوربین برخی گوشی های لومیا ندارند ، در هنگام ضبط ویدیو می توانید زوم کنید و نور ویدیو را کم یا زیاد نمایید

  • دوربین جلو

دوربین جلوی این گوشی 5 مگاپیکسل است و می توانید براحتی بهترین تصاویر سلفی را ثبت کنید. می توان با این دوربین با کیفیت 720p پیکسل در اندازه ی 1280 در 720 پیکسل فیلم برداری کرد. دوربین جلو شماره f / دیافراگم: f / 2.2 می باشد. فیلم های ذخیره شده با دوربین پشت و جلو با پسوند MP4 ذخیره می شوند.

ویژگی های دیگر دوربین این گوشی به شرح زیر می باشد:

  • زوم دیجیتال دوربین: 2X
  • اندازه سنسور: 1/4 اینچ
  • دوربین فاصله کانونی: 28 میلی متر
  • دارای فلاش LED
  • تشخیص چهره
  • تمرکز لمسی

00 (5)

باتری گوشی Microsoft Lumia 650 :

در این گوشی باتری نسبتا ضعیف بکار رفته است و باتری در نظر گرفته شده برای این گوشی جدید 2000 میلی آمپر می باشد. ولتاژ باتری 3.8 V است که نسبت به گوشی های دیگر مایکروساف سرعت شارژ شدن سریع تری دارد. همچنین باتری گوشی قابل تعویض می باشد. مایکروسافت در مورد قدرت روشن نگه داشتن گوشی توسط باتری به شرح زیر اعلام کرده است:

  • حداکثر زمان آماده به کار 26 روز است.
  • حداکثر زمان مکالمه در حالت اینترنت 2G نسل دوم اینترنت 16 ساعت روشن می ماند.
  • حداکثر زمان مکالمه در حالت اینترنت 3G نسل سوم اینترنت 14 ساعت روشن می ماند.
  • حداکثر زمان مکالمه در حالت اینترنت 4G نسل چهارم اینترنت 16 ساعت روشن می ماند.

0شبکه ی ارتباطات گوشی:

همیشه سرعت اینترنت و پشتیبانی گوشی از نسل های جدید اینترنت امری مهم می باشد که در زمینه ی استفاده از اینترنت کاربر مشکلی نداشته باشد. این گوشی مجهز به سرویس 3G ، 2G و 4G می باشد و کاربران می توانند از این سرویس ها استفاده نمایند. باند های این سه سرویس به شرح زیر می باشد:

باند شبکه ی 2G

  • 850 / 900 / 1800 / 1900
  • در شبکه ی 2G حداکثر سرعت انتقال اطلاعات 296.0 kbps و حداکثر سرعت داده 236.8 kbps

باند شبکه ی 3G

  • 850 / 900 / 2100
  • در شبکه ی 3G حداکثر سرعت انتقال اطلاعات 42.2 مگابیت در ثانیه در (Cat 24) و حداکثر سرعت داده 5.76 Mbps در (Cat 6)

باند شبکه ی 4G

  • LTE 800 / 1800 / 2600 / 900 / 2100
  • در شبکه ی 4G حداکثر سرعت انتقال اطلاعات 50 و حداکثر سرعت داده 150 Mbps در (Cat 6)

00 (6)

اتصالات:

  • نوع سیمکارت در این گوشی نانو سیم می باشد.
  • فیش ورودی جهت اتصال به هدفون 3.5 میلیمتر است.
  • شارژ کانکتور آن میکرو USB می باشد.
  • جهت اتصال به PC باید از پورت میکرو USB-B استفاده می گردد.
  •  گوشی مجهز به USB 2.0 می باشد.
  • بلوتوث بکار رفته در گوشی 4.1 است.
  • قابلیت اتصال به WIFI دارد و متصل شدن به گوشی تا 8 دستگاه

ابعاد Microsoft Lumia 650 :

طراحی این گوشی فوق العاد بوده است و سعی شده به بهترین نحو ساخته شود به طوری که کاربر بتواند با یک دست صفحه نمایش گوشی را مدیرت کند. ارتفاع این گوشی 142 میلیمتر و عرضه آن 70.9 میلیمتر است و براحتی بر روی کفت دست قرار می گیرد. ضخامت این گوشی 6.9 میلیمتر می باشد که کمتر از 1 سانت می باشد و واقعا فوق العاده ساخته شده. این گوشی نسبت به برادران قبلی خود سبک تر است و وزن باور نکردنی گوشی Microsoft Lumia 650 فقط 122 گرم است.

دیگر ویژگی های گوشی:

  • دارای حسگر نور محیط
  • شتاب سنج
  • حسگر Proximity

از شما دعوت می کنیم ویدیوی تبلیغاتی این گوشی را مشاهده نمایید.

در جعبه ی این دستگاه چه مواردی موجود است؟

4


نظر شما کاربران سایت ویندوز سنتر در مورد این گوشی محبوب چیست؟

- - , .

ویندوز سنتر ...
ما را در سایت ویندوز سنتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار center2ray بازدید : 303 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 13:22

بار ها درباره قابلیت کانتینوم مایکروسافت صحبت کرده ایم که به وسیله این قابلیت و یک داک می توانید گوشی های خود را با رابط کاربری PC روی تلویزیون و نمایشگر های دیگر وصل کرده و از آن استفاده کنید. حالا به نظر می رسد این قابلیت مورد توجه شرکت های دیگر هم قرار گرفته. NexDock نام دستگاهی است که به کمک آن می توانید گوشی خود را به یک لپ تاپ تبدیل کنید. در واقع کاری که این دستگاه می کند این است که یک صفحه نمایش و کیبورد بلوتوث و یک تاچ پد را در یک دستگاه گنجانده است و از طریق قابلیت کانتینوم ، ویندوز 10 را به شکل یک لپ تاپ به شما نمایش می دهد.

وزن این دستگاه 1400 گرم است و صفحه نمایش 14.1 اینچی با رزولوشن 1366×768 پیکسلی و باتری 10000 میلی آمپر بر ساعت و یک پورت مینی HDMI و دو پورت USB و یک خشاب TF card و یک کانکتور هدفون 3.55 میلی متری از قابلیت های این دستگاه هستند.

windows-10-mobile-devices-can-become-14-inch-laptops-for-just-99-500512-2

windows-10-mobile-devices-can-become-14-inch-laptops-for-just-99-500512-3

علاوه بر ویندوز 10 این دستگاه می تواند با دستگاه های دیگر هم کار کند و مانند Chromebook یا اوبونتو عمل کند.

h3gymsxl0rpffybvxbeg

قیمت این دستگاه هم بسیار خوب است. شما می توانید از ماه June این دستگاه را با قیمت 99 دلار خریداری کنید.


نظر شما کاربران ویندوز سنتر درباره این لپ تاپ چیست؟

پسندیدم(7)نپسندیدم(0)

- - , .

ویندوز سنتر ...
ما را در سایت ویندوز سنتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار center2ray بازدید : 311 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 4:50

سرفیس پرو مایکروسافت در چند سال اخیر روند صعودی بسیار خوبی را پشت سر گذاشته است. مایکروسافت در 3 ماه ابتدایی سال مالی 2016 خود 1.3 میلیون دلار از طریق خط تولید سرفیس های خود کسب درآمد کرده است و این در حالی است که درآمد سالانه ی سال قبل معادل 1.1 میلیون بوده است. بر طبق گزارش CRN مایکروسافت با “تقاضای استثنایی” سرفیس پرو 4 ها از جانب مردم روبرو شده است. این گزارشات ادعا میکنند که بعضی از فروشگاه های انگلستان در تامین سرفیس پرو 4 های با پردازنده ی Core i7 با مشکل رو به رو هستند. برای مثال فروشگاه Tech Data هیچگونه سرفیس پرو 4 با پردازنده ی i7 موجود ندارد و ingram  نیز تنها 27 عدد سرفیس پرو 4 با حافظه ی 512GB موجود دارد.

Ryan Asdourian، رئیس بخش فروش ویندوز و سرفیس گفته است:

“به این دلیل که نمیتوانیم همین امروز به همه ی تقاضا های مردم پاسخ بدهیم خوشحال نیستیم اما، از هیجان و علاقه ی مشتریان نسبت به محصولاتمان بسیار هیجان زده هستیم.

یکی از نشانه هایی که مشخص میکند مشتریان ما نسبت به سرفیس پرو 4 ها هیجان زده هستند این حقیقت است که ما برای تامین فروشگاه های مختلف با مشکل مواجه شده ایم. هدف ما این است که هر کسی که تقاضای سرفیس پرو 4 دارد در اسرع وقت آنرا دریافت کند، پس به سختی کار میکنیم تا روند تولید این دستگاه ها تسریع شود و همچنین مطمئن خواهیم شد که سرفیس ها در سریع ترین زمان ممکن از کارخانه ها به فروشگاه ها و توزیع کننده های مختلف فرستاده شوند.”

وقتی در مورد کمبود سرفیس پرو 4 ها سوال شد Ryan گفت:

نمیتوانم زمان مشخصی را عنوان کنم، اما ما با توزیع کننده ها و نمایندگان فروشمان به سختی کار میکنیم. و هر وقت که دستگاه ها را در اختیار داشته باشیم آنها را به فروشندگان خواهیم رساند.

مشخصا این تقاضای زیاد برای سرفیس پرو 4 ها و مشکل مایکروسافت برای حل این مسئله برای ما بسیار جذاب است زیرا این مسئله بیان میدارد که مایکروسافت با تقاضایی بسیار بیشتر از چیزی که توقع داشته روبرو شده است.

شما کاربران ویندوز سنتر در مورد سرفیس پرو 4 چه نظری دارید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

پسندیدم(4)نپسندیدم(0)

- - , .

ویندوز سنتر ...
ما را در سایت ویندوز سنتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار center2ray بازدید : 337 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 4:50

اگر شما به یک کامپیوتر دوم در خانه خود احتیاج دارید حتما باید  Kangaroo Mobile Desktop را بخرید.

شما از این کامپیوتر می توانید برای کار های معمولی مانند وب گردی و تماشای فیلم و آهنگ گوش دادن استفاده کنید ولی نباید توقع کار هایی که پردازش های سنگین دارند از این کامپیوتر داشته باشید چون یک کامپیوتر قوی نیست.

آیا شما باید این کامپیوتر را با قیمت 99 دلار بخرید؟ در ادامه با ویندوز سنتر همراه باشید.

سخت افزار :

بدنه این مینی کامپیوتر از جنس آلومینیوم است. ماژول اصلی به داک آن متصل می شود است. سایز این کامپیوتر به همراه داک 12.9*157.7*80.5 میلی متر است و وزن آن 209 گرم است.

  • پردازنده Intel Atom x5-Z8500 1.44 GHz
  • رم 2GB LPDDR3
  • حافظه داخلی 32GB eMMC + microSD slot
  • گرافیک Integrated Intel HD
  • Wi-Fi 802.11ac (Dual Band) / Bluetooth 4.0
  • fingerprint reader
  • HDMI, USB 3.0, USB 2.0
  • باتری داخلی که تا 3 ساعت دوام می آورد

البته مدل Kangaroo Plus Mobile  را با رم 4 گیگابایت هم می توانید با قیمت 169.99 دلار خریداری کنید. شما می توانید داک اضافه با قیمت 39 دلار برای این کامپیوتر بخرید که برای جابجایی بین نقاط مختلف مشکلی نداشته باشید.

kangaroo-mobile-desktop-2

نصب این کامپیوتر بسیار آسان است. فقط کافیست آداپتر  AC را متصل کرده و از طریق کابل HDMI این کامپیوتر را به یک صفحه نمایش وصل کرده و موس و کیبورد را به درگاه یو اس بی وصل کنید و دکمه پاور را بزنید.

نرم افزار :

سیستم عامل این کامپیوتر Windows 10 Home است و شرکت سازنده نرم افزار خاصی بر روی آن نصب نکرده است. ولی شما می توانید از تمامی قابلیت های ویندوز 10 استفاده کنید.

این کامپیوتر بدون هیچ مشکلی می تواند با رزولوشن 4K و 30 فریم بر ثانیه خروجی دهد. اگر شما نمایشگر 4K ندارید می توانید با رزولوشن 1080p و 60 فریم از این کامپیوتر خروجی بگیرید.

kangaroo-mobile-desktop-4

البته قسمت نمایش باتری در تسکبار باتری شما را نشان نمی دهد و معلوم نیست تا چه زمانی باتری دوام می آورد.

بعد از بیست دقیقه بازی کردن با بازی Major Mayhem از استور این دستگاه حسابی داغ می کند و به 105 درجه فارنهایت یا 40 درجه سلسیوس می رسد و بدنه آن بسیار داغ می شود اما بازی هیچگونه لگ یا کرشی نمی کند.

kangaroo-mobile-desktop-5

سنسور اثر انگشت آن را می توانید از این لینک به عنوان رمز ورود به ویندوز تنظیم کنید

Settings > Accounts > Sign-in options  روی Set up button زیر قسمت Fingerprint کلیک کنید.


نظر شما کاربران ویندوز سنتر درباره این کامپیوتر چیست و آیا با 99 دلار قیمت ارزش خریدن دارد؟

پسندیدم(3)نپسندیدم(0)

- - , .

ویندوز سنتر ...
ما را در سایت ویندوز سنتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار center2ray بازدید : 304 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 4:50